.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مراسم شهید آرمان عزیز در دانشگاه آزاد اسلامی ساری مطرح کرد ؛
حجت الاسلام پناهیان:اگر فرهنگ غرب را بپذیریم با تکه تکه شدن آرمان چه کنیم
شمال نیوز : حجت الاسلام پناهیان گفت : طلبه شهید آرمان علی‌وردی برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود.
حجت الاسلام پناهیان:اگر فرهنگ غرب را بپذیریم با تکه تکه شدن آرمان چه کنیم

شمال نیوز: به همت بسیج دانشجویی مراسم اولین سالگرد شهادت طلبه مدافع امنیت شهید آرمان علی وردی دردانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه طی سخنرانی  در اولین یادواره شهید علی وردی که در دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار شد. به تمجید از طلبه شهید آرمان علی‌وردی پرداخت و اظهار داشت:   یک طلبه برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود.

 

پناهیان با اشاره به اینکه در مقابل آنچه که در فرهنگ، فکر، تمدن و اندیشه غربی وجود دارد چه کاری باید انجام بدهیم عنوان کرد؛ اگر به فرض نگاه‌های او مانیستی را بپذیریم یعنی فرهنگ و فکر ما ماتریالیستی شود چه اتفاقی خواهد افتادو با جنایت‌هایی که نتیجه این تفکر است چه کاری باید صورت داد. امروز جنایت صهیونیست‌ها در غزه نتیجه اشتباه این تفکرات و  ولیده این تمدن است. پس لیبرال دموکراسی در نقطه‌ای که با آدم کشی می‌پردازد با آن چه کار کنیم، ما نباید از توجه به نتیجه غافل شویم چرا که حرکات و جنایات داعش در منطقه نتیجه همان نگاست،  قرآن چقدر هوشمندانه سخن می‌گوید، أَفَرَأَیْتَ مَنِ اتَّخَذَ إِلَهَهُ

 

(آیا دیدى کسى را که هواى نفس خویش را خداى خود قرار داده) و آخرش به جنایت رسید. این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دوران بی‌توجهی به عالم به سر رسید عنوان؛ اگر به فرص  با همه دیدگاه‌های طاغوت موافقت کنیم،  در مقابل جنایت و تکه تکه کردن جوانانی مثل آرمان‌ها چه کاری باید انجام بدهیم، وقتی دومینو آغاز شد به این نتیجه می‌رسد که جوانان زیادی باید به شهادت برسند تا یک عده متوجه این تفکر شوند. 

 

حجت الاسلام پناهیان گفت؛ مگر دین دفاع و چیزی جز عقلانیت نیست، ما کلمه ارزشی را قبول نداریم این تولید شده تفکر غرب در مقابل واقع بینی و واقع‌گرایی است، خود خدا یک واقعیت بزرگ است، قوانین حاکم بر هستی واقعیتند و طبیعت انسان واقعیت است و چیزی جز بازگشت به فطرت یعنی طبیعت انسان در دعوت دین وجود ندارد.

 

حجت الاسلام پناهیان اظهار داشت؛  امروز علوم تجربی در حال اثبات است که تمام دعوت‌های دین و تمام احکام دین مطابق طبع انسان است روزی خواهد رسید که عالم دینی با پزشک تفاوتش دیده نمی‌شود پزشک مطابق جسم انسان دستور سالم بودن و راه‌های سالم شدن را توصیه می‌کند پس دین هم به جای جسم بیشتر به روح می‌پردازدو روزی هم خواهد رسید فرقی بین روانشناسی دین نخواهد بود نمونه بارز آن این است که در غرب به دنبال این هستند که هوش شناختی را کنار بگذارند و کار اصلی را برای رسیدن به خلاقیت باهوش هیجانی دنبال کنند. برای رسیدن آن ایستادن در مقابل شهوت و غضب است امروز وظیفه اساتید دفاع از علم است چرا که نتیجه بی‌سوادی زندگی کردن، مانند جنایت صهیونسیتها در غزه است.

 

این سخنران مذهبی در پایان خاطرنشان کرد: «لا یوم کیومک یا ابا عبدالله» یک سرباز کوچک تو را برهنه کردند، یک کشور به هم ریخت و خانواده‌اش محترم شدند. امان از آن بدنی که عریان در گودی قتلگاه افتاد، به آن بدن کسی اعتنا نکرد. سربازان مکتب تو را اینقدر تقدیر و تکریم می‌کنند. روضه‌خوان‌ها به خروش آمدند. همه فریاد زدند «غریب گیر آوردنت» حسین جان درباره تو چه باید گفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.318 seconds.